רוצים לשמוח איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    רוצים לשמוח איתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      מקום לאירוע עסקי

      מקום לאירוע עסקי יכול לשרת כל חברה, גדולה כקטנה, וליצור את האירוע המושקע והחגיגי שיכול להתאים לכל מטרה. איב אירועים, אשר פעילים כבר עשרות שנים בתחום,  מציעים לכם את אולם האירועים עם עיצוב לפי טעמכם ומוזיקה בהתאם, כך שלא משנה אם אתם מארגנים ערב גיבוש או מסיבות לרגל החגים ללקוחותיכם, הרי שתוכלו להעביר את הזמן בצורה מהנה ומוקפדת.

      מקום לאירוע עסקי – הבחירה הנכונה

      • מיקום – אחד הדברים החשובים בעת בחירה של מקום לאירוע עסקי הוא מיקומו. אולם שיהיה נגיש ויכול לספק חניה, הוא בעל ערך מוסף עצום שיקל מאוד על אורחי האירוע ויספק להם את השקט הנפשי שמניעת ההכרח לחפש חניות.
      • גם אירועים קטנים – לא כל אירוע עסקי חייב לארח כמויות גדולות של אנשים, לעיתים אלו יכולים להיות גם ישיבות הנהלה או אירוע גיבוש מנהלים שמצומצם יותר מבחינה מספרית. חשוב לבחור במקום שיכול לספק לכם את המרחב הנחוץ לכם עם רמת הפרטיות הנכונה. כך שלא ייווצר מצב בו באולם אחד חוגגים מספר אירועים במקביל. הפתרון האידאלי למצבים כאלו בדיוק יכול להיות חדר פרטי לאירועים מצומצמים יותר.
      • התפריט – חשוב לבחור מקום שמשתמש בחומרי גלם איכותיים, כך שכל מנה שתוגש במהלך האירוע תהיה מזמינה ומגוונת. הרי כל אירוע שמגיש אוכל יישפט בחומרה גם על מראה וגם על טעם המנות. אל תתפשרו על החלק הזה. וודאו אילו מנות המקום מציע, תעמדו על טיבן ומראן, כך תוכלו להיות בטוחים כי המנות יעמדו לשביעות רצונכם.
      • ציוד ושירותים נוספים – גם בערבי צוות וגיבוש ייתכן שתצטרכו ציוד הגברה מעבר לצרכי המוזיקה שלכם. נאום ברכה לעובדים, חלוקת מתנות וציון של עובדים מצטיינים ואפילו מקרנים למצגות או כל פעילות נוספת שתרצו לארגן במהלך האירוע עלולה לדרוש הכנות מבעוד מועד. באיב אירועים תוכלו לקבל חבילה הכוללת הגברה ותאורה לצד אפשרות לצוות של מלצרים מזמרים ששרים ברפרטואר רחב של שירים וקריוקי.

      מקום לאירוע עסקי בתל אביב

      אחד הדברים שיכולים להפוך את האירוע העסקי שלכם למושלם זו הגמישות של המקום אותו תבחרו לערב והיכולת של הצוות המקצועי במקום להתאים אותו בדיוק למטרת האירוע שתבחרו. בין אם תרצו לארח את האירוע במסעדה, אולם לאירועים קלאסי או באווירת מועדון, איב אירועים מציעים לכם את העזר והייעוץ המקצועי בעיצוב וארגון ערב בלתי נשכח לכם בשילוב תפריט.

      מקום לאירוע עסקי בתל אביב

      מקום לאירוע עסקי קטן / גדול

      איך מוצאים מקום לאירוע עסקי שידע לענות כל הצרכים שלנו? שמחים ששאלתם. אירועים עסקיים יכולים להתחלק למגוון תחומים, בין אם זה אירוע חברה לעובדים שלנו, אירוע של הצגת מוצר חדש לעסק, שימור לקוחות, פרזנטציות, מסיבת עיתונאים, הכשרה לימודית ועוד, יש לשים דגש על מספר דברים על מנת לארגן אירוע עסקי ברמה גבוהה. כדי להפיק אירוע מרשים ומקצועי, יש ליצור קשר עם EVE אירועים. צוות העובדים של מרכז האירועים ילווה אתכם שלב אחר שלב – עד לכדי יצירת התוצאה המושלמת. מעבר לכך, ניתן יהיה להרכב תפריט טעים המותאם לאורחים שיגיעו לאירוע – בין אם מדובר בצמחונים, חולי צליאק ואחרים. כל זאת, כאשר האוכל הינו גלאט כשר.

      מקום לאירוע עסקי במרכז

      מחפשים אחר מקום לאירועים עסקיים? על תהליך החיפוש להתבסס על מספר קריטריונים. נבחן את חלקם:

      • נגישות וחנייה – בין אם אנחנו מזמינים לקוחות ובין אם אנחנו מזמינים עובדי חברה, חשוב שהמקום יהיה מרכזי ובעל תחבורה ציבורית שמגיעה אליו. בנוסף לכך, רצוי שתהיה חנייה בסמוך למקום האירוע. הרי המפתח לאירוע עסקי טוב נמצא בפרטים הקטנים ויצירת נוחות אצל האורחים היא התחלה מצוינת.
      • ציוד מתאים לאירוע – בדרך כלל באירועים עסקיים אנו נרצה להעביר מסר מסוים, להציג דברים או לעלות לנאו. בהתאם, חשוב לבדוק שברשות האולם שמולו אנו עובדים יש את מלוא האלמנטים להם נזדקק לאירוע. אם זה פודיום, מקרן, רמקולים, מיקרופון, במה, ציוד מיחשובי, חשוב להכין רשימה מסודרת של מה שאנו צריכים לאירוע ולשאול את בעל המקום מה הוא יכול לספק לנו.
      • מתנות וחומרים שאנחנו מביאים מבחוץ – באירוע עסקי טוב, בדרך כלל יש מגוון דברים ייחודיים שאנחנו נשים על השולחנות כמודפדפות, מתנות, מיתוג של העסק, חלוקה שמית ובעצם כל דבר שהופך את האירוע מסתם ישיבה במסעדה לאירוע מקצועי שמתייחסים אליו בכבוד.
      • אוכל שיתאים לאירוע – כמו בכל אירוע, אוכל הוא פרמטר חשוב. על מנת לצלוח את האירוע בצורה טובה, חשוב שיהיה תפריט שיתאים לאורחים שמגיעים. בין אם זה מאזטים, נשנושים, אוארוחה בשרית יש לבנות תפריט מסודר.

      הזמינו עכשיו מקום לאירוע העסקי הבא שלכם

      בגדול, להיות מסודרים ולרשום הכול על דף,. בנוסף, על המקום מולו תסגרו להיות קשוב לכל הצרכים שלך כמו גם להיות זמין ונכון תמיד לשינויים.

      מעוניינים לצלוח את האירוע העסקי שלכם בצורה טובה? צרו קשר בהקדם עם EVE אירועים – ליצירת אירוע עסקי ברמה הגבוהה ביותר שיש! לאורכו של שיתוף הפעולה, תוכלו לקבל שירותי הגברה ותאורה, כמו גם תקליטן. כמו כן, ישנה אפשרות לקריוקי או מלצרים מזמרים ששרים ברפרטואר רחב של שירים. זאת ועוד, לצד הזמנת מקרנים למצגת.

      מעבר לכך, חשוב להדגיש כי הכיבוד והשתייה חופשים לאורך כל האירוע. כמו כן, ישנה אפשרות להרצאות או כנסים, כמו גם מפעיל חיצוני כדוגמת סטנדאפיסט, אומן חושים, פול מון, משחקי קרקס מסביב לעולם ועוד. בנוסף, נדגיש כי ישנו חניון לאורחים.

      מקום לאירועים עסקיים

      מקום לאירועים עסקיים

      הפקה של אירוע עסקי מביאה איתה הרבה מאוד דילמות. כאשר אנחנו רוצים להפיק אירוע עסקי אנחנו לא מוכנים להתפשר. הוא חייב להיות מושלם כדי ליצור רושם טוב וכדי לקדם את העסק שלנו כמה שיותר. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם, כמו בעלי עסקים אחרים, רוצים להפיק אירוע? אם כך, חשוב להבין שהכול מתחיל בבחירת מקום לאירוע עסקי. עם זאת, כאשר יורדים לעומק הפרטים מגלים שלבחור מקום טוב לאירוע עסקי זה לא כל כך קל. הרבה מונח כאן על הפרק וזה אומר שאין מקום לפשרות. לכן, אם גם אתם מצפים לשלמות ואם גם אתם רוצים שהאירוע יהיה נהדר, פנו אל איב אירועים, ויפה שעה אחת קודם. תקבלו בחבילה אוכל כשר גלאט, הגברה, תאורה ודיג'יי כלולים, עיצוב המקום, חניון ומרחב מוגן לכל האורחים. בנוסף, ניתן לבחור ספקים חיצוניים כגון זמר, אומן חושים, סטנדאפיסט, משחקי קזינו, השור הזועם, צלם מגנטים, מאפרת ועוד. נשמע מדהים? אז למה אתם מחכים?

      מקום לאירוע עסקי שיש בו הכול

      הרעיון בבחירת מקום לאירוע עסקי הוא לבחור את מה שנכון עבורכם ואת מה שיכול להיות נוח מבחינתכם. יש הרבה מאוד פרטים שתצטרכו להתעסק בהם בהפקת האירוע, כך שאם תוכלו להקל על עצמכם במובנים מסוימים, כדאי שתעשו זאת. למשל, רצוי מאוד לבחור אולם שבו תוכלו גם לקבל שירותי הסעדה. כך לא תצטרכו לחפש בעצמכם את שירותי הקייטרינג הנכונים לכם. בנוסף, חשוב מאוד להתרשם מעיצוב האולם. זה יכול להשפיע בצורה משמעותית ביותר על האווירה שתהיה באירוע העסקי שלכם. תשומת לב שתיתנו לכל הפרטים האלה היא המפתח שלכם להצלחה ולהפקת אירוע שלא תוכלו לשכוח.

      כל הסיבות לעשות אירועים עסקיים רק באיב אירועים

      אתם מחפשים מקום לאירוע עסקי? רוצים להבטיח שגם יעזרו לכם לקבל את כל ההחלטות הנכונות? אם כך, כדאי שתדעו: איב אירועים זה המקום שבו תוכלו להיות רגועים. כאן תדעו שאתם בוחרים אולם שאי אפשר יהיה להתעלם ממנו. בנוסף, כאן יעזרו לכם להבין מה חשוב לצורך הפקת אירוע החלומות שלכם לעסק. מעבר לכל אלה, אתם תראו שגם המחיר שתשלמו כאן תמיד יהיה הוגן. זה נכון בין אם אתם עושים אירוע עסקי ובין אם אתם עושים אירוע פרטי. לפרטים והזמנות חייגו כבר עכשיו למספר: 03-6888099, כי חבל לדחות את הזמנת המקום לאירוע שלכם לרגע האחרון.

      רוצים לשמוח איתנו?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים