רוצים לשמוח איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    רוצים לשמוח איתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      מועדון קריוקי בתל אביב

      קריוקי הוא טרנד שרק מתגבר משנה לשנה. כל אחד תמיד ישמח לפצוח בשיר בקול גדול. ועכשיו אין סיבה לשמור את הכישרון המוזיקלי הסמוי שלכם רק למקלחת, כעת תוכלו לשיר קריוקי מכל הלב גם במועדון eve אשר פועל עשרות שנים בתחום. כאן תוכלו למצוא מערכות סאונד משוכללות, מיקרופונים ומקרנים חדישים וחדרים שיספקו לכם את האופציה לשיר מכל הלב את מה שאתה אוהבים.

      מועדון קריוקי – חוויה מהשירים

      מוזיקה ואנשים אהובים זה ללא ספק המתכון המושלם לערב חוויתי מלא צחוק והנאה. מועדון קריוקי הפך להיות חלק משמעותי בבילויים של אנשים ומסיבה טובה.

      • בכל שילוב אפשרי – את מנת הקריוקי שלכם תוכלו לקבל בערב קריוקי פתוח, או אפילו בערב אינטימי המיוחד לקבוצה שלכם ומתארגן בחדר פרטי. כך תוכלו לארגן אירוע קריוקי לחברים הקרובים או אפילו בתור אירוע עסקי.
      • טכנולוגיות חדישות – על מנת לספק את החוויה המושלמת, כל מועדון קריוקי חייב לספק את המכשור המתאים. מקרנים איכותיים, מערכות סאונד משוכללות ומיקרופונים באיכות גבוהה. כך תוכלו לזכות בערב נפלא של שירה ללא תקלות או קשיים טכניים לא צפויים.
      • מה עם אוכל? למעשה חלק בלתי נפרד מכל אירוע הוא האוכל והשתייה שיש למקום להציע. אולמות אירועים יכולים להציע לכם תפריט עשיר ומגוון מחומרי גלם איכותיים שרק יתרמו להעלאת רמות ההנאה בערב המרגש שלכם. חוויה קולינרית נפלאה לצד שירים וחברים קרובים. מה יכול להיות טוב יותר מזה?

      אירוע בלתי נשכח

      באיב אירועים ההתמקדות העיקרית היא בשביעות רצונם של הלקוחות. כל אירוע מוצלח כולל בתוכו תכנון קפדני ועמידה במטרות שהוצבו על ידי בעל האולם וכמובן לקוחותיו. אנו נשמח לקחת חלק מהערב השמח שלכם ולעשות כל האפשרי על מנת לייעץ ולתרום מהניסיון העשיר שלנו. החל משלבי התכנון הראשוניים, בחירת הקונספט ואף כל הפרטים הקטנים הקשורים לעיצוב ותפריטים מומלצים. בכל התחומים הללו נוכל יחד לבנות את האירוע המושלם ביותר עבורכם. מחפשים אולם בת מצווה ייחודי ומרגש? פנו אלינו ונשמח לעזור.

      רוצים לשמוח איתנו?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים