רוצים לשמוח איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    רוצים לשמוח איתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      אולם אירועים לבר מצווה בתל אביב

      אירוע בר מצווה זו חוויה של פעם בחיים. זה הזמן לחגוג עם כל המשפחה והחברים באירוע בלתי נשכח. האתגר באירועים מהסוג הזה הוא ליצור את השילוב המושלם בין המשפחה לילדי הכיתה והחברים. איב אירועים מתמקדים ביצירת האווירה המתאים ביותר. להרים קוקטייל מפנק לצד אוכל טעים, רחבת ריקודים מקפיצה לילדים לצד אטרקציות מותאמות אישית ומוזיקה שתגרום לכולם להתחיל לרקוד.

      אירוע בר מצווה – תוכנית מפורטת

      כל אירוע מוצלח דורש הכנות מדוקדקות מראש. כך שיש דברים שאתם חייבים להחליט עליהם מראש. להלן צ'ק ליסט בסיסי שכדאי לעבור עליו ולוודא כי הכללתם את כל המרכיבים:

      • החלק המוזיקלי של הערב מתחיל למעשה מהרגעים הראשונים שלו. די ג'יי מנוסה שיעשה שמח ויתאים את המוזיקה לכל רגע במהלך הערב הוא דבר שלא כדאי לוותר עליו. זו הדרך ליצור את האווירה המבוקשת כיוון שמוזיקה מתאימה יכולה לעלות את הערב בכמה רמות.
      • ציוד טכני- ציוד סאונד ותאורה חייב להיות מהחדישים שבתחום, כך תוכלו להימנע מתקלות טכניות.
      • עיצוב אולם לפי בקשתכם וטעמכם האישי שיותאמו במיוחד לאירוע.
      • במידה ואתם ואורחכם דוברי שפות שונות מלבד עברית, כדאי לוודא כי הצוות במקום יכול להעניק שירות בשפה המבוקשת.
      • אטרקציות ופעילויות – כדאי לבדוק אילו אטרקציות האולם מציע, ומה אתם רוצים לשלב במהלך האירוע. מופעי ריקוד או הופעה, מלצרים מזמרים, פעילות קריוקי או כל דבר אחר שתרצו להוסיף.
      • תפריט מגוון שיתאים הן למבוגרים והן לילדים. כך תוכלו ליהנות גם ממנות מוכרות לצד תפריט גורמה לאניני טעם. כך תובטח לכם חוויה קולינרית נפלאה לכל אורח.

      שירות איכותי מעל הכל

      הדבר שעומד בראש מעייניהם של איב אירועים הוא שביעות רצונם המוחלטת של בעלי השמחה ואורחיהם. אנו מציעים אולם לבר מצווה יוקרתי ומפואר לאירועים קטנים הכולל מלצרים מזמרים ששרים ברפרטואר רחב של שירים, מקרנים למצגת, פעילויות לילדים (לייזרים, פירוטכניקה פלייסטיישן, סוני, הוקי אוויר וסימולטורים לנהיגה). נשמח לעמוד לרשותכם בכל צעד לאורך הדרך, החל משלבי התכנון המוקדמים ובחירת הקונספט ועד למתן שירות איכותי ואישי לכל אורח במהלך האירוע.

      רוצים לשמוח איתנו?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים