אירוע עסקי

חדר פרטי לאירועים

לרשות כל עסק עומדים מגוון כלים פרסומיים ושיווקיים בהם הם יכולים לבחור להשתמש על מנת לקדם את העסק שלהם. אחד הכלים המשמעותיים שעומדים לרשותם הוא אירוע עסקי אותו יוכלו לקיים לצד עובדים, עמיתים למקצוע, לקוחות ומשקיעים פוטנציאליים. אין להקל ראש באירועים מסוג זה, הם אמורים ליצור רושם חיובי על החברה ולחזק את המוניטין שלה. דברים אלה ימדדו בהתאם לרמת ואיכות האירוע. על הרושם המתקבל מן האירוע משפיעים מגוון דברים כמו תוכן האירוע, הנואמים, האוכל, מיקום האירוע ואלמנטים אחרים. כמובן שגם היחס אותו יקבלו האורחים ורמת האירוח ישפיעו משמעותית על החוויה שלהם.

איב אירועים – לכל אירוע עסקי

אנו באיב אירועים מבינים את המתואר לעיל לכן אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להביא את האירוע שלכם להצלחה. ככל שהדבר תלוי בנו אנו נדאג להציע את השירות הטוב ביותר, האיכול האיכותי ביותר ואת רמת הארגון המקצועית ביותר. מזה שנים רבות איב אירועים מארחים את כל סוגי האירועים העסקיים :

  • ימי גיבוש
  • כנסי בוקר
  • קבלות פנים
  • הרצאות וכנסים
  • ירידי מכירות
  • תצוגות ומיצגים
  • הרמות כוסית
  • השקות
  • ועוד

הודות להצלחת האירוע העסק שלכם יזכה להתעניינות רבה יותר מצד לקוחות, תוכלו לבנות קשרים עסקיים ענפים, תחזקו את המותג שלכם, תשפרו את התדמית, תחשפו את הציבור למידע חדש, תגבירו את המוטיבציה של העובדים ובסופו של יום תזכו להכנסה כספית משמעותית יותר.

קצת מידע על אירוע עסקי באיב אירועים

איב אירועים מיומנים באירוח אירועים עסקיים קטנים וגדולים כאחד. המקום יכול להכיל עד 250 אורחים בישיבה ועד 500 איש במסיבת קוקטייל בעמידה. המקום שלנו. בין לקוחותינו תוכלו למצוא את קופת חולים מכבי, פלאפון, בנק הפועלים, דיסקונט, עירית תל אביב, משרד ראש הממשלה, בי"ח שניידר ועוד. במקום תחכה לכם חניה בשפע, ציוד סאונד ותאורה מתקדם ושירות בשפה האנגלית, הצרפתית והעברית.

לקוחותינו נהנים מיחס אישי ואדיב, ליווי וייעוץ מקצועי אותו נשמח להעניק לכם בשלב תכנון הערב, מסכי ענק ומלצרים מזמרים שינעימו את שהותכם ועוד מגוון אטרקציות שהופכות את איב אירועים למקום המושלם לאירוע שלכם.

אירוע עסקי עושים רק באיב אירועים

 

אירוע עסקי יכול להיות ערב גיבוש, כנס עם אורחים מחו"ל או אפילו גיבוש מנהלים. בעולם בו אנחנו עובדים שעות ארוכות, הרי שמסיבה או אירוע קוקטייל עם האנשים שאיתם אנו מבלים את רוב שעות היום יכול להיות רק טוב, וכך לספק עבורכם את הערב המושלם ביותר. איב אירועים מציעים לכם מקום יוקרתי ומפואר בהתאמה אישית של עיצוב האולם לצד דאגה לכל אותם פרטים קטנים על מנת להשאיר רושם מדהים על אורחי האירוע. ניתן לקבל גם מלצרים מזמרים ששרים ברפרטואר רחב של שירים, קריוקי, מקרנים למצגות, תפריט כשר גלאט, תקליטן למסיבת ריקודים או מוזיקת רקע וכמובן חניון מרווח ונגיש לאורחים.

אירוע עסקי מושלם – איך עושים את זה?

אירועים עסקיים הם עולם שלם ומורכב. על מנת ליצור חוויה ייחודית לעובדים או ללקוחותיכם, יש לעצור לרגע ולשים לב לדברים הבאים:

  • הגדרת מטרות האירוע – השלב הראשון חייב להיות ההחלטה על סוג האירוע אותו אתם רוצים ליצור. בין אם מדובר על אירוע גיבוש, יחסי ציבור, קידום מכירות או פשוט חשיפה ללקוחות, הרי שאופי האירוע יהיה שונה לחלוטין בכל קונספט. כל מטרה תוביל לעיצוב שונה ופעולות שונות. כך שחשוב לשים לב מה אתם מתכננים לכלול באירוע העסקי שלכם.
  • הפרטים הקטנים – לאחר שבחרתם את הקונספט של האירוע, תוכלו להתחיל לחשוב על כל אותם הפרטים הקטנים שיוכלו לבנות עבורכם את האירוע המושלם. לרוב ניתן להיעזר באנשי מקצוע שמתמחים בתחום, כך תוכלו להסיר דאגה מליבכם ולדעת כי האירוע שלכם נמצא בידיים מיומנות. במידה ואתם מרגישים דלים ברעיונות, תוכלו להתייעץ עם הצוות של אולם האירועים. הרי זהו תחום עבודתם, כך שללא ספק יוכלו לעזור לכם לבנות את האירוע כך שיענה על המטרות שלו בצורה הטובה ביותר.

 

 

מקום לאירוע עסקי בתל אביב – חוויה קולינרית ברמה בינלאומית

קשה לדבר על אירועים ולא להזכיר את האוכל. אין מי שלא ישמח לגלות מנות מעוצבות וטעימות באירועים. לא רק אותן מנות רגילות ומוכרות שכל אולם מציע. באיב אירועים, אולם בעל ניסיון של עשרות שנים בתחום, אתם יכולים לרפרף בתפריט עשיר שמורכב ממנות מיוחדות לפי מחירים לסועד. אין ספק כי חוויה טעימה יכולה לעזור להבטיח עוד שלב בהצלחת האירוע שלכם.

אירוע עסקי במרכז באיב אירועים

איב אירועים שמחה לעמוד לשירותכם ולסייע בהפקתו של אירוע עסקי מהנה ובלתי נשכח. הצוות המקצועי שלנו עושה את כל שניתן בכדי לסייע בתכנון והפקת החוויה המהנה ביותר לכם, לצוות העובדים שלכם, ללקוחות ואף למשקיעים פוטנציאליים רבים. אנו בעלי ניסיון עשיר בהפקת אירועים עסקיים מכל הסוגים – ימי גיבוש, כנסים והרצאות, ירידי מכירות, תצוגות ומיצגים, השקות וקבלות פנים. 

חשיבותו של אירוע עסקי מהנה וחוויתי

בעלי ארגונים ומנהלים רבים כבר יודעים כי השקעה בצוות העובדים שלהם מניבה תפוקה גבוהה יותר ומצב רוח טוב בקרב העובדים. כך מעבר לשמירה על מטבחון מסודר ומלאי קפה זמין לכולם, מומלץ יהיה לשקול גם את הפקתו של אירוע עסקי מהנה אשר מוקדש לצוות שלכם. אירועים אלו ימחישו לצוות שלכם עד כמה אתם מעריכים את עבודתם. אירוע זה ניתן יהיה לנצל גם לחשיפת העובדים המצטיינים או העברת הרצאות בנוגע לפעילות חדשה של העסק. 

חשוב לציין, בכדי להפיק את האירוע המוצלח ביותר, יש לוודא כי אתם בוחרים בשירותיה של חברה מיומנת ומנוסה אשר מעמידה בפניכם את הפתרונות החדשניים והיצירתיים ביותר לכל צורך. EVE אירועים שמחה להציע אולם לאירועים עסקיים שונים, זאת לצד חדרי קריוקי הכולל חדרים בגדלים שונים. באטרקציה מיוחדת במהלך האירוע שלכם ניתן יהיה לבחור במלצרים מזמרים אשר יסחפו את כל האורחים לשיר ברפרטואר מגוון עם כל השירים האהובים במגוון רחב של שפות. 

אולם אירוע עסקי

הצוות המקצועי של EVE אירועים שמח לעמוד לשירותכם בכל ולסייע בהפיכת האירוע הבא שלכם לחגיגה מיוחדת ובלתי נשכחת. נתאים עבורכם את האטרקציות האהובות ביותר ונרכיב עבורכם את התפריט המיוחד והמפנק ביותר, כשר גלאט כמובן. לרשותכם עומדת גם חנייה מרווחת בחינם לכל האורחים ופתרונות חדשניים לכל צורך, העדפה ובקשה אשר עשויה להתרחש במהלך החגיגות, זאת לצד מקרנים למצגת, ואפשרות למסיבת פולמון מופעי קרקס מיוחדים סטנדאפיסטים ואומני חושים. לפרטים נוספים ובחירת תאריך לאירוע הבא שלכם, השאירו פרטים באתר או חייגו 050-2333320 | 03-6888099.

מידע נוסף בנושא

תכנון אירוע עסקי נכון

בשביל לתכנן אירוע עסקי נכון נתמקד במספר דברים:

  1. מקום האירוע- חשוב שהמקום יהיה נגיש לכולם מבחינת זמן ההגעה אליו.

כמו כן, אנחנו באיב אירועים נמליץ על מקום ברמה גבוהה ועם תפאורה מיוחדת .

  1. מוסיקה- מבחינת מוסיקה חייב שתהיה מוסיקה אבל, מוסיקה לא רועשת מדיי, להמלצתנו באירוע עסקי יוצרים קשרים עם אנשים, ויש בו בעיקר הרבה דיבורים, ולכן מומלץ שהמקום לא יהיה רועש מדיי על מנת שנוכל לדבר בלי לצעוק.
  2. מקומות ישיבה, רצוי שהיה באירוע מהסוג הזה הרבה מקומות ישיבה פרטיים, על מנת שהאורחים יוכלו לנהל שיחות בפרטיות.
  3. אוכל- רצוי שיהיה אוכל מסוגנן ומשובח, עם טעם טוב ולא כבד מדיי.
  4. אלכוהול- וויסקי כיהה לאירוע כזה חייב להיות ברמה גבוהה, ועוד שלל משקאות לבחירתכם.
  5. צלם – איך אפשר בלי צלם נפלא שיתעד את האירוע של כל האנשים המכובדים שהגיעו אליו, וכן גם יעלה אותנו ברמה השיווקית שלו.

אירוע עסקי מיוחד

זה אירוע שחייב להיות ברמה הגבוהה ביותר בכל פרמטר ופרמטר, כל הנוכחים באירוע חייבים להגיע טיפ טופ, ולהגיע בשיא שלהם לאירוע מהסוג הזה, שכן באירועים עסקיים אנחנו נצטרך לבוא חדים על מנת ליצור קשרים בצורה הטובה ביותר, וכן גם מבחינת המקום עצמו.

לסיכום, אירוע עסקי הוא אירוע מיוחד, הוא אירוע מסוגנן ורצוי לשים דגש עליו על הפרטים הקטנים ביותר בשביל שהמוזמנים אליו באים עם ציפייה ובוחנים אתכם המזמינים של האירוע. אצלנו באיב אירועים אנחנו מתחייבים להקים בשבילכם אירוע יוצא דופן שכולם ידברו עליו במשרד יום אחרי וגם חצי שנה אחרי בהתחייבות, צוות המומחים שלנו ילווה אתכם בכל שלב בתהליך ויעזור לכם ליצור את האירוע המדויק ביותר בשביל ערב ברמה כזאת.

איב אירועים- הינו מקום יוקרתי ומפואר במיוחד בעבור אירועים עסקיים,  וזאת בשל העובדה כי איב אירועים מציעה ללקוחותיה חבילה הכוללת תקליטן, אפשרות למלצרים מזמרים  
מקום יוקרתי ומפואר לאירוע הכולל תקליטן אפשרות למלצרים מזמרים ששרים ברפרטואר רחב של שירים, קריוקי על מסכי ענק, שירה בציבור, מקרנים למצגות וסרטים, חניון, וגלאט כשר.

איך מבצעים אירועים עסקיים בצורה הטובה ביותר

בהתחלה נשים דגש על פרסום האירוע והשיווק שלו.
אח"כ נדאג למקום אקסקלוסיבי וברמה הגבוהה ביותר בשבילכם.
נדאג לתפריט קולינרי ומיוחד עבורכם, וכן למשקאות מסוגננים ובעיצוב מיוחד בשביל שהאירוע שלכם יהיה פר אקסלנס.

אנשינו מאיב אירועים ילוו אתכם לאורך כל התהליך ולאורך כל האירוע וידאגו לשקט הנפשי שלכם, ולכך שכל דבר יעמוד במקומו, וייתנו לכם את השקט שאתם צריכים באירוע מהסוג הזה, על מנת שאתם תתנו את ההצגה הטובה ביותר עבור האורחים שלכם.

בין אם אנחנו מעוניינים במפגש חברה, פגישת דירקטוריון, כנסים, פגישות עם משקיעים ולקוחות אנחנו באיב אירועים נדאג להפיק לכם את האירוע על הצד הטוב ביותר ונדאג לתת לכם טיפים על איך להתנהל נכון באירוע מהסוג הזה, מבחינת לו"ז מבחינת, אוכל, מבחינת לבוש, ומבחינת סגנון האירוע והקונספט שלו.

אירועים עסקיים

אין כמו אירועים עסקיים בשביל להציע את החברה שלכם בשיא שלה בפני הלקוחות שלכם, העובדים, המשקיעים, והשותפים העסקיים שלכם.
באירועים עסקיים כמו בכל אירוע אנחנו חייבים לתת את ההצגה הטובה ביותר, ובשביל זה יש אותנו איב אירועים שנעזור לכם לקחת את האירוע שלכם לרמה אחרת.

לסיום, אירועים עסקיים הם אירועים יוצאי דופן, הם אירועים בעלי משמעות מיוחדת ואין להם רושם שני, אנחנו חייבים לתת את ההצגה הטובה ביותר שלנו באירוע מהסוג הזה ולהוציא מאיתנו את המקסימום עבור דבר שכזה, ולא לחסוך שקל.

החשיבות של אירועים מהסוג הזה היא רבה, גם לעובדים שלנו, גם ללקוחות ולבעלי העסקים שאנחנו עובדים איתם. האירועים האלה הם בעצם השתקפות שלנו ושל הפנים שלנו, ולכן באירועים מהסוג הזה נרצה להשקיע כמה שרק אפשר ולדייק כמה שרק אפשר, ולעשות את הדברים ברמה הטובה ביותר וברמה הגבוהה ביותר. בשבילנו והן בשביל האורחים המכובדים שלנו. אצלנו באיב אירועים אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר עבור אירועים מהסוג הזה, שכן אנחנו מתמחים באירועים עסקיים.

איב אירועים- הינו מקום יוקרתי ומפואר לאירועים עסקיים, הכולל תקליטן, אפשרות למלצרים מזמרים ששרים ברפרטואר רחב של שירים, קריוקי על מסכי ענק, שירה בציבור, מקרינים, חניון, וגלאט כשר.

אירועים עסקיים – 4 נקודות חשובות !

ברצונכם לחשוף את העסק בבעלותכם לקהל חדש? ברצונכם להביע את הערכתכם לעובדים שלכם? בבואכם לתכנן להפיק אירועים עסקיים, עליכם לקחת בחשבון מספר היבטים עיקריים:

  1. הגדירו מטרה לאירוע – האם אנחנו רוצים לייצר מודעות לעסק שלנו? לבנות רשימה חדשה של לקוחות ?לתת ללקוחות שלנו חווית שירות? למכור מוצרים חדשים?לפני שנצא לדרך בתכנון האירוע, הדבר הראשון שנעשה היא הגדרת מטרה ברורה של מה שאנחנו רוצים להשיג ממנו.
  2. בחירת זמן נכון – אם אנחנו רוצים אירוע מוצלח, זמן האירוע חייב להתאים לאורחים שמגיעים אליו. זמנים שהם פחות טובים: לפני חגים, ימי שישי, אמצע יום עבודה. יש לבחור בזמן אידאלי שבו כל המוזמנים, או לפחות רובם יוכלו להגיע ולא יהיו לחוצים.
  3. שימוש במדיה החברתית – אנחנו רוצים לייצר "באז" לאירוע שלנו כדי שיותר לקוחות או עובדים יחשפו אליו. זהו הזמן לעלות פוסט בפרופיל הפייסבוק שלנו או בפרופיל החברה; פוסט שיניע אתהלקוחות/מוזמנים שלנו לפעולה ויעורר סקרנות ומודעות.
  4. תכתבו הכול על דף – חשוב לכתוב את כל הדברים שאנחנו רוצים שיהיו באירוע בצורה מסודרת: כמות האורחים, עיצוב האירוע, מטרת האירוע, שעות, לוח זמנים מסודר, הפעלות במהלך האירוע, אוכל מיוחד, שתייה, מוסיקה ובעצם כל דבר שאנחנו רוצים שיהיהבאירוע שלנו.

לסיכום

על מנת שהאירוע העסקי יהיה מוצלח, יש להקפיד על ארבעה דברים חשובים: להגדיר מטרה ברורה לאירוע, לבחור זמן שיתאים לכולם, להשתמש במדיה כדי לייצר "באז" ולרשום את כל לוח הזמנים ומה שאנחנו רוצים שיהיה באירוע על דף בצורה מסודרת.

בבואכם לתכנן אירוע עסקי מוצלח, יש לפנות אל EVE אירועים. צוות עובדי המקום יסייעו לכם בהצלחה שלב אחר שלב – עד ליצירת האירוע המוצלח. לאורך תכנון האירוע, תוכלו לרוכש חבילה אטרקטיבית הכוללת תקליטן לריקודים, מקרנים למצגת, מלצרים מזמרים ששרים ברפרטואר רחב של שירים, קריוקי, אפשרות להפעלה חיצונית כגון אומן חושים, סטנדאפיסט, פול מון, משחקי קזינו, משחקי קרקס מסביב לעולם. וזאת, לצד אטרקציות סולידיות לצד סיוע בהפקת הרצאה או כנס. מעבר לכך, אורחי האירוע יוכלו להחנות בחניון נוח וקרוב

אירועים עסקיים מפוארים

אירועים עסקיים חשובים ביותר לקידום העסק שלך. בין אם מדובר בארוחת צהריים עבור הלקוחות שלך, סדנה אותה תרצו להעביר לעובדי המשרד או שמא מדובר בייצור לקוחות חדשים – באמצעות בניית אירוע עסקי ייחודי חשובה ביותר תוכלו לבסס את עצמכם בהצלחה. מעוניינים להפיק אירוע עסקי – וזקוקים ליד מכוונת? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם EVE אירועים. צוות עובדי החברה ילוו אתכם שלב אחר שלב – ליצירת המעמד המוצלח. החל מבניית תפריט ייחודי למגוון האורחים (גלאט כשר) ועד עיצוב המקום, יתקבל אירוע מוצלח ובלתי נשכח.

אז איך אנחנו יוצאים לדרך?

אם יש לכם אירוע מיוחד לעסק שלכם ואתם מעט אובדי עצות, אתם מוזמנים ליצור קשר עם EVE אירועים. צוות עובדי החברה יפיק את אירוע העונה על הסטנדרטים שלכם מא' עד ת'. במילים אחרות, החל מבחירת התקליטן לריקודים, אטרקציות שונות כדוגמת מלצרים מזמרים ששרים ברפרטואר רחב של שירים, תחרות קריוקי ועד שימוש במקרנים למצגת – אין ספק כי שירותים מקצועיים אלו יסייעו להצלחת האירוע ללא ספק. מעבר לכך, ניתן להביא מפעילים חיצוניים כמו סטנדאפיסט, אמן חושים, מפעילים ליצירת פול מון, משחקי קרקס ומסביב לעולם. מעוניינים באטרקציות מעט יותר סולידיות? עובדי החברה יסייעו לכם בכך – בין אם מדובר בהרצאה או כנס. כמו כן, חשוב להדגיש כי ישנו חניון לאורחים בתל אביב.

אירועים עסקיים – מה צריך לעשות בשביל אירוע מוצלח?

נתחיל בדבר הראשון, אוכל! וכאשר מדובר באוכל של אירועים, היבט זה מקבל חשיבות גבוהה! בהתאם, העובדה שאנו משקיעים באלמנט זה באירוע מעיד של 2 דברים חשובים:

  1. ששמנו תקציב והשקענו באורחים.
  2. שחשוב לנו שהאירוע יהיה טוב.

מה הן ההשפעות של אירוע עסקי מוצלח לעסק שלנו?

ישנן השפעות רבות לאירוע עסקי מוצלח לעסק, תלוי מאיזה היבט אנחנו מסתכלים על זה.

  • אירוע עסקי לעובדים על פי מספר מחקרים שנערכו בשנים האחרונות על "מה אנשים מחפשים במקום העבודה שלהם" נמצא כי הדבר החשוב ביותר לעובדים הוא הערכה. בהתאם לכך, הפקת אירוע חברה עם מתנות – כולל השקעה באוכל טוב, מוזיקה ותפאורה יגרום לעובדים שלנו להרגיש שאנחנו מעריכים אותם ומשקיעים בהם – וזה יחזור אלינו יום אחרי במשרד.
  • אירוע עסקי ללקוחות – לצד העובדים שלנו, הדבר החשוב ביותר בעסק שלנו הוא הלקוחות שלנו. בהתאם, כאשר לקוח שלנו רואה כי אנחנו משקיעים בשבילו, אם זה באוכל, שתייה וצ'ופרים, הוא יבין שאנחנו משקיעים בו כסף וירצה להמשיך לשתף אתנו פעולה עוד שנים רבות.

אירועים עסקיים – בואו ליצור את הרושם הנכון

אחת המטרות המרכזיות של אירועים עסקיים היא ליצור רושם חיובי על הנוכחים. לרוב יהיה מדובר בעובדים של החברה וכן בשותפים עסקיים או שותפים פוטנציאליים. ישנן מספר מטרות שונות אותן יכול לשרת האירוע העסקי :

  • הצגת שירות או מוצר חדש
  • חיזוק הקשרים העסקיים הקיימים
  • יצירת נטוורקינג עם לקוחות ובעלי עניין פוטנציאליים
  • חיזוק המותג המקומי
  • העלאת המוטיבציה בקרב עובדים וחיזוק הזיקה שלהם לחברה או לארגון
  • שיפור המוניטין של החברה
  • הצהרה על שינוי מהותי בחברה
  • אירוע פרישה של בורג מרכזי בחברה
  • ועוד

אירועים עסקיים בתל אביב

אירוע עסקי מוצלח משפיע רבות על האופן בו אנשים מבחוץ ומתוך החברה רואים את העסק שלנו. בהתאם, לאירוע עסקי מוצלח ישנה השפעה עצומה לטווח ארוך עבור החברה והעסקים שלנו. מעוניינים גם אתם להפיק אירוע מוצלח ומושקע עבור עובדי החברה או הלקוחות של העסק? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם EVE אירועים; מרכז אירועים הממוקם בלב ליבה של הארץ. עובדי מרכז אירועים זה הינם אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים אשר יעניקו שירות בסטנדרט גבוה – תוך רמת זמינות גבוהה. מעבר לכך, נדגיש כי צוות העובדים יסייע לכם במגוון היבטים, כדוגמת בניית תפריט אוכל איכותי וטעים; תפריט גלאט כשר המותאם אף לאורחים צמחונים, חולי צליאק ואחרים.

בן לקוחותינו אורחים מכל הארץ:

קופת חולים מכבי, מאוחדת, כללית, פלאפון, אורנז, סלקום, מרקורי, חברת תרופות דיקסון, גאון אחזקות טלכלל, מודן, בנק הפועלים, לאומי, דיסקונט, הבינלאומי, בית החולים בלינסון ,שניידר ,איכלוב, שירות בתי הסוהר, ויזה, ישרכרט, משטרת ישראל, עירית תל אביב, מבקר המדינה, משרד ראש הממשלה, משרד התחבורה, הפניקס, חברת ביטוח מגדל, מקורות ועוד.

בחיינו יש מגוון אירועים בהם אנו נוכחים. לעיתים מדובר באירועים של המשפחה הכוללים ימי הולדת, לעיתים אלו ארועי חתונה או חינה של חברים ולפעמים מדובר באירועי חברה עסקיים. אירועים עסקיים הם לא סתם אירועים בהם מגיעים לשתות ולשמוח, אלה הם אירועים מאחוריהם עומדת מחשבה רבה ומטרתם לתרום לפן העסקי של החברה. אירועים אלה משמשים לקידום מכירות של מוצרים מסוימים, לחיזוק המותג וליצירת קשרים עסקיים אשר יכולים להיות בעלי פוטנציאל רווח בעתיד. מכיוון שלאירועים אלה יש חשיבות מכרעת על הכנסות החברה יש להקדיש להם את מירב תשומת הלב ולהשקיע בכל הפרטים הקטנים.

איב אירועים – לאירועים עסקיים מצליחים

איב אירועים מתחייבים לקחת חלק פעיל בהצלחת האירוע שלכם ונשמח להעמיד לרשותכם את הצוות הטוב והמקצועי ביותר אשר יספק לכם שירות אדיב ואישי לכל אורך הדרך. צוות המטבח שלנו יספק לכם מנות מרהיבות וערבות לחיך, מנהלי האירוע ידאגו כי הכל יתקתק כמו שעון שוויצרי בהתאם ללוח הזמנים שנקבע טרם האירוע, המלצרים המזמרים שלנו ידאגו להנעים את שהותם של האורחים ויוודאו כי לא יחסר להם דבר, הדיג'יים לצד תאורה והגברה מתקדמת יהיו אחראים על האווירה ולכם נותר רק להתרווח בכיסא וליהנות מכל רגע באיב אירועים.

מסיבות גיבוש, כנסי בוקר, קבלות פנים והרצאות, מיצגים, משלב התכנון ועד שלב ההקמה אנו נוטלים בשירות מקצועי ואישי יצירתי וגמיש.

כל בעיה בקשה או שאלה לפני או במהלך האירוע, נענית בצורה מקצועית והמהירה ביותר.
יש אפשרות לקריוקי על מסכי ענק מלצרים מזמרים שישרתו ברפרטואר רחב מאוד וירקידו אתכם.
אולם בוטיק עד 250 איש בישיבה 500 בקוקטייל.
מערכות הסאונד ותאורה מהמתקדמות בעולם כי הצלחת אירוע עסקי שלכם היא ההצלחה שלנו.

להצעת מחיר אטרקטיבית

רוצים לשמוח איתנו השאירו פרטים



    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל