רוצים לשמוח איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    רוצים לשמוח איתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      אולם לאירועים קטנים

      אירועים קטנים

      אירועים קטנים החלו להיות נפוצים בארץ השנים האחרונות ולא בכדי. במילים אחרות, אנשים רבים מעדיפים לעשות אירועים יותר מצומצמים למשפחה ולחברים הקרובים בלבד. היתרונות בהפקת אירועים קטנים הם רבים: החל מהחיסכון הכספי, האינטימיות וכן הלאה. עם זאת, עדיין יהיה עלינו לתכנן מעמד זה על הצד הטוב ביותר – תוך שילוב מגוון של אלמנטים כך שהוא יהיה מושלם. מעוניינים גם אתם להפיק אירוע בסדר גודל קטן? אתם מוזמנים ליצור קשר עם EVE אירועים. חברה זו מתמחה בהפקת אירועים מקיפה ומקצועית – עד הפרט הקטן ביותר. החל מבניית תפריט אוכל מרשים (גלאט כשר), בחירת קונספט לאירוע לצד נגישות גבוהה – אלמנטים אלו ואחרים יהפכו כל אירוע להצלחה מסחררת.

      אולם לאירועים קטנים – דברים שחייב לשים עליהם דגש!

      בין אם מדובר באירוע בריתה מצומצם, חגיגת יום נישואין או שמא מדובר במעמד מרגש אחר – אם גם אתם מעוניינים להפיק אירועים קטנים, יש לקחת בחשבון מספר היבטים עיקריים:

      • גודל האולם – אם נסגור אירוע בסדר גודל קטן-בינוני נצטרך אולם בגודל מתאים. נדגיש כי אולמות שבנויים להכיל 600-700 איש לא מתאימים לאירוע, ואף יהרסו את אפקט האינטימיות ויגרמו לאורחים שלנו להרגיש בחוסר נוחות.
      • עיצוב האולם – חשוב מאוד שיהיה לאולם את היכולת להתאים את הסגנון העיצובי של האירוע לטעם שלכם. בין אם זה יום הולדת למשפחה, חתונה, חינה או אירוסין, לכל אחד יש את הטעם האישי שלו ועל האולם להתאים את הקונספט של האירוע שלכם.
      • אוכל, אוכל, אוכל – כמובן שאוכל הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת אולם אירועים. נדגיש כי ברוב האלומות הטובים. יתנו לכם לבוא לטעימות. מעבר לכך, מומלץ להסתכלעל חוות דעת של אנשים שכבר היו במקום – זו האינדיקציה האמינה ביותר.

      אירועים קטנים עורכים ב-EVE אירועים

      בבואכם לתכנן אירועים קטנים, יש להקדיש את מלוא תשומת הלב – לא פחות ולפעמים יותר מאירועים גדולים. ראשית, על גודל האולם להתאים לכמות האנשים שמגיעה. כמו כן, על עיצוב האולם להתאים לקונספט ולאירוע שתרצו להעביר וכמובן – על האוכל להיות ברמה גבוהה וטובה. לכן אם אתם רוצים לעשות אירוע משפחתי, או לחברים ברמה גבוהה ובחיוך, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם EVE אירועים. מקום זה מקיים מגוון רחב של אירועים, והוא אף משמש כמקום פרטי עבור 15 איש ומעלה, 50 איש ומעלה ו-150 איש. כמו כן, ניתן לערוך אירוע סולידי בליווי מוזיקת רקע. וזאת, לאור העובדה כי המקום משמש גם כמסעדה לאירועים קטנים – אחד מיתרונותיו הרבים. מעבר לכך, אולם אירועים זה יארח כל מעמד מרגש – עם אפשרות לתקליטן למוזיקת רקע או ריקודים, מקרנים למצגת וארוחה המותאמת לאורחים – בין אם מדובר בצמחונים, חולי צליאק, ילדים וכן הלאה. במקביל, ניתן ליצור אירוע שמח עם ריקודים, מלצרים מזמרים עם רפרטואר רחב של שירים, שירה בציבור ועוד. כמו כן, חשוב להדגיש כי קיים חניון חינם לאורחים.

      אירועים עסקיים חייבים להיות מתואמים בצורה מושלמת עד לכל הפרטים הקטנים על מנת ליצור את האווירה המתאימה ביותר לאירוע המבוקש. כדי לקבל את האירוע המושלם אתם צריכים לחשוב על כל אותם צבעים, צלילים וריחות שיאפיינו את האירוע. איב אירועים, בעלי וותק של עשרות שנים בתחום, מציעים לכם את המקום המושלם לאירועים לעסקים, בין אם ערבי צוות או ימי כיף, כאן תוכלו לבנות את האירוע המושלם עבורכם.

      אולם אירועים קטן

      אירועים עסקיים זו הדרך המושלמת ליצור גיבוש במקום התעסוקה ולשדר כלפי חוץ את כל אותם ערכים עליהם בית העסק מתבסס.

      • גיבוש – בעולם בו כולנו עובדים שעות ארוכות ומעבירים חלק ניכר משעות היום במקום העבודה, למצוא רגע של שלווה והסחות דעת יכולה להיות ברכה. אז ערב מושלם עם אוכל טעים, מוזיקה משחררת ואווירה טובה, זו בהחלט חוויה שיכולה להוביל לגיבוש של צוות העובדים והמנהלים גם יחד. ההשקעה שאתם משקיעים בעובדים שלכם תורמת גם למורל ולמחויבות הרגשית של העובדים בחברה.
      • יוקרה – אירוע חברתי, גיבוש מנכ"לים ואורחים מחו"ל יהוו חוויה מרשימה ביותר בעת שיתבצעו באולם אירועים מוקפד. כך החוויה שתקבלו תהיה יוקרתית ותשאיר טעם טוב לכל באי האירוע. תמיד תוכלו לקבל ייעוץ לגבי ארגון האירוע מהצוות המקצועי במקום שישמח לעמוד לשירותכם בכל עת.
      • התאמה לפרטים הקטנים – הרי כל עסק מתאפיין בפן המיוחד שלו, באווירה הייחודית ששוררת בין האנשים שעובדים שם ועל כן חשוב לשים לב לכל אותם פרטים קטנים שיספקו ליווי אישי לכל אורך שלבי האירוע כל שתוכלו ליהנות מחוויה מרגשת ובלתי נשכחת אשר מתאימה לכם בצורה המושלמת ביותר.

      אולם לאירועים קטנים במרכז

      מתחם מעוצב, רחבת אירועים מושקעת, די ג'יי מנוסה וצוות מקצועי, אלו הם הגורמים המרכזיים שיעזרו לכם להפוך כל אירוע למוצלח במיוחד. איב אירועים דוגלים בשירות איכותי שיענה על כל צורך שעלול להתעורר לפני ובמהלך האירוע. הצוות האיכותי ובעל הניסיון העשיר יוכל לעזור לכם להתמודד בצורה מוצלחת עם כל אירוע ולהפוך אותו לחוויה מלהיבה ובלתי נשכחת.

      אירועים קטנים במרכז הארץ עושים ב EVE אירועים

      מקום לאירועים קטנים

      מלצרים מזמרים הופכים כל אירוע למיוחד – בכך אין כל ספק. למעשה, מדובר בטרנד אשר הולך וצובר תאוצה לאורך השנים האחרונות. מתכננים אירוע ומחפשים אחר אטרקציה שתשדרג אותו? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם EVE אירועים. בזכות שירותיו של מרכז האירועים תוכלו להפיק אירוע מושלם, יוצא דופן ובלתי נשכח. וזאת, כאשר חלק בלתי נפרד מכך כולל את בחירת הקונספט הייחודי. מעבר לכך, חברה זו מציעה חוויה ייחודית המתבססת על הניסיון המרשים של צוות העובדים. כמו כן, לאורך האירוע תוכלו ליהנות ממטעמים טעימים וכמובן – גלאט כשר, כמו גם מחניון נגיש וקרוב לאורחים. מעבר לכך, תוכלו ליהנות מתקליטן לריקודים.

      מקום לאירוע קטן

      תכנון אירועים הינו תהליך המתבסס על מספר היבטים שונים – כאשר בחירת קונספט ייחודי הינו חלק משמעותי בכך. מעוניינים גם אתם לשדרג את האירוע שלכם? נמליץ על האפשרות הבאה: מלצרים מזמרים. נדגיש כי אופציה זו נושאת יתרונות רבים:

      • יוצרים אנרגיה טובה – יש כמה דברים שעוזרים לאירוע להיות באנרגיה טובה, כאשר אחד מהם כידוע לכולנו הוא אלכוהול. עם זאת, אך לא כולם נוהגים לשתות. במקרים אלו, מומלץ להסתייע בשירותיו של מלצר מזמר שעובר בין השולחנות ושר. באופן מידי תיווצר אווירה פתוחה וכיפית באירוע.
      • זיכרון מיוחד – כולנו מכירים את הקונספט הידוע של חתונות, או בר מצוות: מגיעים, בופה, שירים, מנהעיקרית, ריבים עם האישה מי נוהג, בקיצור כל אירוע אותו תסריט. ברגע שמוסיפים לאירוע משהו שאנשים לא רגילים אליו זה – נוצר משהו מיוחד; האורחים שלנו לא ישכחו את האירוע הזה וידברו עליו עוד הרבה אחרי שיגמר.
      • שדרוג האירוע – אנשים רבים מחפשים אחר אטרקציות לאירועים. עם זאת, היתרון העצום במלצרים מזמרים שהם משמשים כשדרוג מוצלח לאירוע שלנו – וכל זה בלי תוספת גדולה למחיר.

      מקום לאירועים קטנים עד 50 איש

      מלצרים מזמרים הפכו בשנים האחרונות לקונספט חזק ומיוחד באירועים. הרי הם מייצרים אנרגיה טובה, גורמים לאורחים שלנו לזיכרון מתוק מהאירוע ומשדרגים את החגיגה בצורה בלתי רגילה. לכן, אם לא יצא לכם לחשוב על רעיון מגניב לאירוע שלכם מלצרים מזמרים – זה הפתרון. כדי שגם האירוע שלכם יכלול אטרקציה ייחודית, יש לפנות אל EVE אירועים. חשוב להדגיש כי צוות המלצרים המזמרים הינו יוצא להקות צבאיות. מעבר לכך, הזמרים שרים ברפרטואר רחב של שירים באנגלית, עברית, צרפתית איטלקית ורוסית. וזאת, לצד שימוש במקרנים למצגת, יצירת עיצוב מושקע של המקום, חניון לאורחים, הרכבת תפריטים מגוונים במגוון מחירים וכן הלאה.

      אירוע חינה עורכים ב EVE אירועים

      מקום יוקרתי לאירועים קטנים

      הפקת אירוע קטן זה לא עניין של מה בכך, כי גם באירועים קטנים צריך לחשוב בגדול. צריך לתת תשומת לב לאינספור פרטים, כמו למשל: בחירת המקום הנכון, בחירת האוכל ועוד הרבה מעבר לכך. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם רוצים להפיק בקרוב אירוע קטן שידברו עליו עוד הרבה שנים? אם כך, כדאי שתדעו: הכול מתחיל בבחירת מקום לאירועים קטנים. המקום שבו תחגוג את האירוע הקטן שלכם ישפיע על החגיגה שלכם בצורה בלתי רגילה. לכן כדאי שתפנו אל איב אירועים, כי כאן תקבלו תמורה מלאה למחיר שתשלמו: אוכל כשר, הגברה, תאורה ודיג'יי כלולים, עיצוב המקום, חניון ומרחב מוגן לכל האורחים. מדובר על אולם מרהיב שעובדים בו צוות מקצועי של מומחים, כך שהם יוכלו גם לעזור לכם לכל אורך הפקת האירוע החלומי שלכם.

      מקום לאירועים קטנים שתקבלו בו מעל ומעבר

      כשמנסים לבחור מקום לאירועים קטנים מגלים שזה לא כל כך קל. הסיבה היא שיש הרבה מאוד מקומות לאירועים. יש הרבה אופציות ומקומות שבהם תוכלו לעשות אירועים גדולים וגם קטנים. מקום לאירועים קטנים שבו כדאי יהיה לחגוג הוא מקום שיש בו כל מה שצריך. ראשית, המיקום עצמו צריך להיות נוח להגעה עבור האורחים שלכם. שנית, רצוי שהמקום גם יהיה מעוצב בצורה ייחודית. מעבר לכך, אם זה האירוע הראשון שאתם עושים, העזרה והייעוץ הם חלק מהשירות שבוודאי תרצו ליהנות ממנו. לכן, כאשר אתם בוחרים מקום לאירוע, שימו לב מראש שאתם פונים אל מקום מקצועי ומוכר.

      תנו לצוות המומחים של איב אירועים לעזור לכם

      הדבר היחיד שאתם יודעים על האירוע הקרוב שלכם זה שמדובר על חתונה קטנה? או על בת מצווה לילדה? מעבר לכך אתם לא יודעים כלום על הפקת האירוע? אם כך, כדאי שתפנו אל איב אירועים. כאן מחכה לכם מקום לאירועים קטנים שבו כל לקוח מקבל תשומת לב מלאה. כאן יעזרו לכם להבין איך נראה אירוע מושלם ויעזרו לכם אפילו לבחור את המנות הכי טובות שכדאי יהיה להגיש לאורחים באירוע שלכם. יש כאן תשומת לב שניתנת לכל פרטים הגדולים והקטנים, כך שזה לא מפתיע שהתוצאה תהיה אירוע מרגש במיוחד. מוזמנים להתקשר למספר: 03-6888099

      רוצים לשמוח איתנו?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


        אולמות לאירועים קטנים


        עריכתם של אירועים קטנים אינה אומרת כי גם החגיגה תהיה קטנה ופשוטה. שהרי גם עם מספר מצומצם יחסית של אנשים, ולא מספר מאות מהם, יכול ליהנות מאינספור אטרקציות מיוחדות וחגיגה בלתי נשכחת אשר ניחנה באינטימיות ייחודית במינה. חגיגות אלו, בין אם מדובר באירוע פרטי כמו חתונה או אירוע עסקי כמו ערב גיבוש מהנה במיוחד, מאפשרות לאנשים ועסקים רבים לבחור בחוויה בלתי נשכחת אשר תיחרט בליבם וזיכרונם של כל האורחים.

        בעת פניה אל שירותיה של חברת EVE אירועים, תוכלו גם אתם לטפל בכל היבטי החגיגות בצורה מדויקת, זאת לרבות בעיצוב האולם, התאמת המנות המפנקות והמפוארות ביותר לכל סוג של אירוע אותו אתם מבקשים לציין. שירותי החברה מתאימים את כל היבטי האירוע בצורה מדויקת להעדפות האישיות שלכם, זאת הן ברמת הכשרות והרגישות למזון שונה ועד להעדפות מוזיקליות ועיצוביות אינדיבידואליות מרשימות ומהנות במיוחד.

        אירועים קטנים חוויה גדולה


        בתקופה האחרונה, אירועים קטנים הפכו לדרך הבלעדית לחגיגות מיוחדות מכל הסוגים. בין אם אתם עומדים בפני חגיגת יום הולדת מיוחד במינו ובין אם אתם רוצים לציין אירוע עסקי ייחודי ומרשים, הרי שמומלץ יהיה ליצור קשר עם EVE אירועים כבר היום. החברה מתמחה בהפקת אירועים ייחודיים בצורה מקיפה ומיומנת, ומעניק את המענה המקצועי ביותר לכל היבטי האירוע הבא שלכם, זאת לרבות חניון חינם לכל אורחי האירוע שלכם, מיקום מושלם לאירוע יוקרתי הכולל הגברה ותאורה, שירותי די ג'יי, עיצוב ייחודי למקום, מקרנים ומצגות וחדרים פרטיים לאירועים מצומצמים יותר.

        בוחרים באירוע משודרג ומהנה במיוחד עם EVE אירועים

        בחירה בשירותיה של EVE אירועים המיומנת, מעניקה לכם את האפשרות ליהנות מחוויה מיוחדת ומהנה במיוחד אשר כוללת את כל הפינוקים החדישים ביותר. החל ממוזיקה מושלמת ומערכת הגברה ותאורה משוכללת, דרך מקרן למצגת מרגשת ועד לארוחה מפנקת ומפוארת אשר תנעים את זמנם של כל אחד ואחר מהאורחים שלכם. חשוב לציין כי ניתן יהיה לבחור גם בהוספת מלצרים מזמרים אשר מציעים רפרטואר רחב של שירים, שירה בציבור ועוד…

        אירועים קטנים לאנשים החשובים לנו


        אירוע קטן אינו אומר בהכרח אירוע לא מושקע או לא יפה, להפך אירועים מהסוג הזה יכולים במקרים מסוימים להפוך אפילו לאירועים נחשבים יותר שהמוזמנים אליו רק כמהים להגיע אליו, בגלל שהם בין היחידים שהוזמנו לאירוע הזה. אירוע קטן הוא דבר נפוץ בקרב החברה הישראלית ובשאר העולם, אנשים דואגים שאירוע מהסוג הזה יהיה טיפ טופ וברמה הגבוהה ביותר בשל עצם היותו קטן. אנחנו באיב אירועים ערוכים לאירועים מהסוג הזה ואצלנו באתר תוכלו לראות מספר אולמות המותאמים במיוחד לאירועים קטנים, וכן מספר קומבינציות מיוחדות עבורכם לכל סוג של אירוע שתרצו.

        מקומות לאירועים קטנים

        אירועים קטנים אין משמעותם אירועים פחות יפים או פחות נחשבים, להפך דווקא לאירועים האלה המוזמנים שלנו מרגישים מיוחדים ונרגשים להגיע לאירוע וישקיעו בעצמם בשביל להעריך אתכם ולכבד אתכם בהזמנה לאירוע. איב אירועים- הינו מקום יוקרתי ומפואר לאירועי בוטיק קלאסיים, הכוללים חבילה מלאה לחוגגים. החבילה כוללת: חדר פרטי הכולל 20 אנשים, אפשרות למלצרים מזמרים, עיצוב האירוע ועוד. האולם בעל גלאט כשר.

        דגשים לכל אירוע


        כמו בכל אירוע גם באירועים קטנים יש מספר דגשים חשובים שיש לשים לב אליהם:

        1. אולם – נתחיל בבחירת האולם, אצלנו באיב אירועים תוכלו למצוא מגוון אולמות לאירועים קטנים של עד 200 מוזמנים, 100 מוזמנים ואפילו 50 מוזמנים לבחירתכם.
        2. קולינריות – באירוע קטן יש חשיבות לאוכל, שכן למרות היותו אירוע קטן, מצופה ממנו כמו בכל אירוע לאוכל ברמה גבוהה ואוכל איכותי, דווקא בגלל שזה אירוע מצומצם.
        3. משקאות חריפים – כמו בכל אירוע, אנחנו באיב אירועים ממליצים על בר משקאות חריפים לפי בחירתכם עם המלצתנו כמובן, נתון לשיקול דעתכם.
        4. נושא – באפשרותכם לבחור קונספט לאירוע, ואיך התפאורה שלו תראה, מהכניסה לאולם ועד למהלך האירוע עצמו, תוכלו להיוועץ עם המומחים שלנו בנושא שידאגו לך באופן פרטני וילוו אתכם לאורך כל האירוע עצמו.
        5. מיקום האירוע – המקום של האירוע צריך להיות מקום שקרוב יתר על המידה לכל המוזמנים אליו בגלל היותו אירוע קטן, אז שיהיה למוזמנים שלנו שווה להגיע אליו.
        שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים