רוצים לשמוח איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    רוצים לשמוח איתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      אירוע בשבת בצהריים

      אירוע בשבת בצהריים יכול להיות החוויה המושלם לבילוי ביום החופשי שלכם. באיב אירועים, מקום בעל ניסיון של עשרות שנים בתחום, תוכלו לבחור ממגוון אולמות וחדרים פרטיים לאירועים קטנים יותר. חדרי קריוקי עם מיטה המקרנים, מערכות סאונד ומיקרופונים, וכמובן שירות איכותי ואדיב שלא מתפשר גם על הפרטים הקטנים.

      אירוע בשבת

      למה כדאי דווקא אירוע בשבת בצהריים?

      אירועים רבים מתרחשים בשעות הערב, בעוד החגיגות ממשיכות אל תוך הלילה. ישנם סוגי אוכלוסייה אשר להם אירועים המסתיימים בשעות הלילה המאוחרות פחות מתאימים. משפחות בעלות ילדים לרוב לא יישארו עד שעות מאוחרות, כך שאירועים אשר בהם אתם מצפים לאורחים כאלה, לעיתים כדאי להעביר לצהריי יום שבת.

      שבת מהווה יום מנוחה עבור רוב האנשים ועל כן גם מספק זמן מושלם לחגיגות ונופש. כך רוב האורחים לא יהיו לחוצים בזמנים ויוכלו להשתחרר וליהנות ממלוא אורך האירוע עם כל האטרקציות שיש לאולם להציע. אירוע בשבת בצהריים מספק אווירה מיוחדת שלא תוכלו למצוא בימים אחרים. אירועים מסוג זה מתאפיינים בהענקת חוויה נינוחה לצד המרגוע כי האורחים לא צריכים להפסיד יום עבודה או להמשיך להשגיח על השעון לאורך כל האירוע מחשש להישאר עד שעה מאוחרת מידי.

      אירוע יוקרתי בשבת בצהריים

      חגיגה תוססת זו עכשיו יכולה להיות שלכם במרחק נגיעה. כך שמעבר לעיצוב אישי של האולם ודיג'יי איכותי, שמורה לכם האופציה גם להוסיף את האטרקציות האהובות עלים. מלצרים מזמרים יכולים להיות אופציה ייחודית. כך שמעבר לשירות אדיב, אתם ואורחיכם יכולים לזכות גם במופע מרשים.

      אירוע בשבת בצהריים באווירה נינוחה ונעימה

      אירועים בצהריים נוטים להתאפיין באווירה רגועה יותר. השמש המחממת מבחוץ והחיוכים של אנשים בתוך האולם משרים נינוחות וכיף בכל אחד. אירועים אלו משלבים פתרונות שונים המותאמים לכל אחד ואחת באופן אישי. איב אירועים מציעים לכם לבנות את האירוע המרגש שלכם יחד איתנו, כך תוכלו ליהנות במקום יוקרתי ומפואר באירוע בוטיק סולידי ואינטימי, הכולל חבילה מלאה לחוגגים של אירוע מושלם, אפשרות למוזיקת רקע, תקליטן, מלצרים מזמרים ששרים ברפרטואר רחב של שירים, מקרינים למצגת וחניון לאורחים.

      אירוע ביום שבת

      אירוע בשבת בצהריים בתל אביב

      אירוע בשבת בצהריים הוא איננו אירוע רגיל. כמו כן, אירוע בשבת נושא מגוון רחב של יתרונות – שכן אנחנו נהנים מאירועים אלו הרבה יותר לעומת אלו המתקיימים בימי חול. בין אם הנכם מציינים חגיגה כזו או אחרת בצהרי שבת, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם EVE אירועים. מרכז אירועים זה, אשר נוסד בשנת 2005, מציע לקהל לקוחותיו חוויה ייחודית וחד-פעמית – תוך תכנון מוקפד של פרט ופרט בסטנדרט מרשים. מעוניינים לבנות תפריט אוכל המותאם לאורחים צמחונים או חולי צליאק? מעוניינים בלוקיישן עם חניה קרובה? אצלנו תקבלו כל זאת – והרבה מעבר לכך.

      אירוע בשבת בצהריים – 4 יתרונות חשובים!

      נמצאים בעיצומו של תכנון אירוע בשבת בצהריים? אירוע מסוג זה נושא יתרונות רבים. נדגיש את העיקריים שבהם כעת:

      • נוחות האורחים –  99% מהאנשים לא עובדים בימי שבת ובהתאם הם אינם עסוקים בעבודה או בשגרת היום-יום. מעבר לכך, אנשים רבים נינוחים בהרבה בשבתות. לכן, מי לא ישמח לוותר על הבישול בשבת ולהגיע לאירוע עם ארוחה מסודרת וטובה?
      • הגעה לאירוע – אחד הדברים המעצבנים ביותר באירועים הוא הנסיעה. אירועים שנעשים, למשל, בימי חמישי בדרך כלל מלווים בעמידה מרובה בפקקים ובעצבים. עם זאת, בשבתות הכבישים פתוחים יותר והנסיעה נעימה בהרבה – מה שיגרום לאורחים להיות מרוצים יותר.
      • מחיר אטרקטיביים – למרות שעבודה בשבתות בדרך כלל תדרוש מאתנו להוסיף "תעריף שבת", לרוב המחיר של האירוע יהיה נמוך מאירוע ביום חמישי. וזאת, מהסיבה הפשוטה שאנשים פחות נוהגים לעשות אירועים בשבתות. בשל כך ומשום שהביקוש נמוך יותר – כך גם המחיר.
      • מגוון אופציות – את האירוע בשבת ניתן להפיק במגוון דרכים: החל מבר שמשי בכניסה לאירוע, ארוחת שף מיוחדת, תפאורה קלילה ונעימה, להקת ליווי בכניסה וכן הלאה. כל האטרקציות האלו מקבלות ערך מוסף כאשר עושים אותן באווירת השבת.

      מאפה פילו במילוי בשר טחון וצנוברים

      לסיכום – אירוע בשבת בצהריים חוגגים ב-EVE אירועים

      ישנם יתרונות רבים וחשובים לעריכת אירוע בשבת בצהריים: ראשית, לאורחים שלנו יהיה נוח יותר להגיע. בנוסף, אנשים לא עובדים בשבתות וכך יגיעו גם יותר אורחים. כמו כן, המחירים בדרך כלל יהיו אטרקטיביים יותר ובנוסף לכך יש מגוון אטרקציות שניתן להוסיף לאירוע שנערך בשבת.

      לצורך הפקה מדויקת של האירוע, הנכם מוזמנים לפנות אל EVE אירועים. צוות העובדים יארגן לכם אירוע בשבת בצורה המסודרת והאיכותית ביותר – לצד אוכל המוכן במקום על ידי שף, אטרקציות מיוחדות, די ג'יי, עיצוב ותפאורה המותאמים אישית לכם ועוד.  מעבר לכך, ניתן יהיה לבחור מוזיקת רקע שקטה או שמחה בהתאם לאופי האירוע. כמו כן, יש באפשרותכם להזמין מקרנים למצגת, כמו גם מגוון אטרקציות כדוגמת מלצרים מזמרים ברפרטואר רחב של שירים. זאת ועוד, תוך הפעלות מיוחדות לילדים. מעוניינים בחדר פרטי לאירועים במרכז הארץ? ברצונכם כי יהיה חניון לאורחים בסמוך למסעדה? דרישות אלו תוכלו לקבל, כמו גם כיבוד ושתייה בחינם לאורך האירוע.

      איב אירועים בשבת

      אירוע בשבת צהרים באולמי איב אירועים

      בשנים האחרונות הפך אירוע בשבת צהרים לנפוץ הרבה יותר. אירועים כמו בריתות, בר מצווה וחגיגות רבות אחרות יהיו עדיפות באירועי צהריים אשר מאפשרים לרבים ליהנות מחגיגה שלא מסתיימת בשעות הלילה הקטנות אלא מתאימה גם למשפחות בעלות ילדים. להפקת אירוע צהריים מהנה ומיוחד ביותר, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם EVE אירועים כבר היום. הצוות המקצועי של החברה שמח לעמוד לשירותכם בכל ומסייע גם בתכנון כמו ביישום הפקת האירוע החגיגי הבא שלכם- מעמיד לרשותכם את המקום המושלם לאירוע יוקרתי הכולל מערכת הגברה ותאורה מקצועית, די ג'יי מיומן, חניון מרווח לכל האורחים, עיצוב ייחודי של המקום ואף מעניק לכם אפשרות לכלול מלצרים מזמרים במהלך האירוע החגיגי.

      אירוע בשבת צהרים – חגיגה נעימה ומהנה במיוחד

      הפקתו של אירוע בשבת צהרים מעניק לכם את האפשרות לכלול בחגיגות גם משפחות ואורחים אשר לא יכולים לרוב להישאר עד מאוחר באירועים אחרים. כך ניתן יהיה לבחור בתכנונו של אירוע ייחודי אשר שונה מכל אותם האירועים הסטנדרטיים בערבים. זו תהיה חגיגה מלאת שמש, אור ואווירה טובה. חברתנו שמחה לעמוד לשירותכם ומסייעת בהתאמה ותכנון של אירוע מיוחד ומרגש. כך שבין אם אתם עומדים בפני חגיגות בת או בר מצווה, בריתה, אירוע גיבוש, כנס ייחודי או חגיגת אירוסין באירוע בלתי נשכח, אין ספק כי אירוע בשבת בצהריים יהיה זה אשר יענה על כל העדפה שלכם ויאפשר את הפקת החגיגות המהנות ביותר. ניתן יהיה להעשיר את האירוע המרגש הבא שלכם עם חבילה מושלמת של מוזיקת רקע אהובה, מלצרים מזמרים אשר בעלי רפרטואר עשיר במגוון שפות, תקליטן, מקרנים למצגות ומנות משובחות ברמת כשרות גלאט אשר תעניק לכל האורחים את האפשרות ליהנות מארוחה משובחת ומפנקת במיוחד.

      אירוע בשבת צהרים מיוחד ומהנה

      בעת פניה אל EVE אירועים תוכלו גם אתם ליהנות מחגיגה מיוחדת בצהרי היום במחיר משתלם הרבה יותר. זו ההזדמנות שלכם להפיק את האירוע הבלתי נשכח אשר יענה בצורה מדויקת על כל העדפה ובקשה שלכם ויספק את המענה החדשני והמרשים ביותר לכל צורך שלכם ושל האורחים שלכם, זאת הן בשלב התכנון והן במהלך האירוע עצמו.

      רוצים לשמוח איתנו?

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



        יתרונות של אירוע בשבת בצהריים

        באירוע בשבת בצהריים יש לנו מספר דגשים חשובים שנשים לב אליהם וישדרגו משמעותית את האירוע שלנו:

        1. יום האירוע יכול להיות נוח מאוד במידה והאורחים שלנו חילוניים, שכן האירוע מתרחש בשבת בצהריים, יום חופש למרבית האנשים וכך אין דאגה לאורחים מתי לחזור לביתם, והם יכולים להנות באירוע ולא צריכים לחשוש מתי יחזרו לעבודה, ולא יחששו מלחזור מוקדם הביתה.
        2. מזג האוויר הפסטורלי שבדרך כלל מגיע עם אירוע בשבת, הוא לרוב מזג אוויר נעים ונוח, אך במידה והאירוע מתקיים בחום, יש לדאוג לאוורור נכון שכן האורחים שלנו לא יסבלו, וכן גם צלייה במידת הצורך, חשוב שנדאג לאווירה נעימה שכן האורחים שלנו לא ילכו הביתה אחרי שעה מעומס חום.
        3. יום האירוע – אירועים בשבת בדרך כלל יתומחרו במחיר זול יותר מאשר אירועים המתרחשים בשאר ימות השבוע, וזאת בגלל הביקוש, אין הרבה אנשים שעושים אירועים בימי שבת, ולכן התעריף באירוע שכזה יהיה משתלם יותר עבורנו.
        4. אווירה – יום שבת הוא יום רגוע, הוא יום של חופש, האורחים שלנו יבואו במלוא האנרגיה שלהם לאירוע מהסוג הזה, ויבואו במיטבם, דבר שישפר מהותית את ההוואי באירוע ואת האנרגיה שלו ויהפוך את האירוע שלנו לשמח יותר וכיפי.

        מקום לאירועים בשבת

        איב אירועים – הינו מקום יוקרתי ומפואר במיוחד המאפשר קיום אירוע אינטימי וסולידי בצורה המשתלמת ביותר. החבילה של איב אירועים כוללת עיצוב האירוע, הפעלות לילדים, אפשרות למלצרים מזמרים, מקרנים למצגות וסרטים ועוד.


        אירוע בשבת בצהריים – עבור משפחות וילדים

        אירוע בשבת בצהריים הוא בדרך כלל אירוע כיפי, קליל וזורם, זהו אירוע שכיף לבוא אליו, שהוא לרוב יהיה מלווה בשמש נפלאה, אלכוהול משובח אוכל טוב והרבה כיף, וכן באירוע מהסוג הזה אין גם לחץ של זמן כי הוא מתקיים בשבת שכן מעטים האנשים שעובדים בשבת.

        שורה תחתונה

        לסיכום, אירוע צהריים הוא אירוע מגניב וכיפי, חשוב באירוע מהסוג הזה לשים לב לפרטים הקטנים ולסגור את כל הארגונים אליו מראש, אצלנו באיב אירועים אנחנו מתחייבים לתת לכם את חווית האירוע הטובה ביותר בשבילכם, ואת הזמינות הגבוה ביותר בשבילכם בכל רגע נתון, כמו כן אנחנו מעניקים מספר שירותים מיוחדים לאירועים מהסוג הזה, ומספר דברים מגניבים המתאימים במיוחד לאירוע בשבת בצהריים.

        שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים